Post by duckterleudedpli on Mar 15, 2022 19:22:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Aprende inglés rápidamente ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Aprende inglés rápidamente IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avaa lukitus (monet kristallit) ▞▞▞
▞▞▞ Aprende inglés rápidamente 2022 version ▞▞▞
ihana
Erittäin hyödyllinen ääntämisen harjoitteluun
Erittäin hyvä sovellus, suosittelen, että sinun tarvitsee vain viettää aikaa
Se on suosikkisovellukseni uuden kielen oppimiseen, mutta paljon virheitä ja suunnittelu on uusittava, se näyttää erittäin vanhalta :/
paras sovellus englannin oppimiseen!
Hasta nyt erittäin hyvä sovellus...
Mosalinga on parempi oppimissovellus
erittäin hyvä 😊😊
Se on ollut minulle loistava työkalu. Opin joka päivä jotain uutta.
Aprende inglés rápidamente Læring yotp
Cash Billionaire - Slots Games Kasíno bjm
Toivon, että myös englanti voitaisiin valita ruokalistalle, olen iranilainen ja halusin käyttää tätä sovellusta englannin oppimiseen
Es muy buena, opin nopeasti
Rakastan Mosalinguaa, se auttaa paljon... Se on todella erinomainen sovellus!! ❣
Paras paras ilmainen sovellus englannin oppimiseen. Varsinkin jos sinulla on jo paljon kokemusta, suurin osa pelissä olevista sovelluksista on tekemättä tätä varten tai joudut maksamaan aloittelija-osan ohittamisesta. Täällä sinulla ei ole tällaisia ongelmia
Kiitos joukkue neiti!!
Aprende inglés rápidamente Izglītība boxk
Se on hyvä sovellus, jolla voit oppia hyödyllisiä lauseita ja auttaa sinua puhumaan julkisesti
Miksi tällä sovelluksella mikrofoninauhuri ruskettaa mamlnel-ääntä nerokuuntelulaitteen alkuperäisen tallentimen kanssa
Erittäin hyvä sovellus kielen ja sanaston oppimiseen. ^^
todella hyvä, kiitos
Debe de tener El audio para escuchar comp se dice
Paras mitä olen koskaan nähnyt
Positiivisesti yllättynyt! Menetelmä on selkeä ja tehokas, opin uutta sanastoa joka päivä ja olen vihdoin edistynyt, täydellinen!
Aprende inglés rápidamente Vzdelávanie sqhf
Ei ole paljon päätettävää. La sovellus on loistava, vain siinä on oltava johdonmukaisuus
Sovellus on erittäin hyvä ja helppokäyttöinen, mutta sinulla voi olla vaihtoehto, mitä englantia haluat opiskella, koska se on vähän jokaisessa englanninkielisessä maassa. Toivon, että premium-versiolla on mahdollisuus valita Britannian ja Yhdysvaltojen välillä
Aprende inglés rápidamente શિક્ષણ ncr
Aprender inglês - Iniciantes – Google Play ‑sovellukset
Loistava !
se on erinomaista. Täytyy harjoitella lisää. Pidän erittäin paljon.
Se on erinomainen sovellus, se on kuin opettaja kotona, ja neuvot ja vinkit ovat hyviä ja rikastuttavia oppimista varten.
Pidin todella ap:sta. Ainoa asia, josta en pitänyt, on se, että on asioita, joista sinun on maksettava
Se auttaa minua paljon!👍👏👏👏👏
Valtava sovellus j'aime ça
Olisi parempi, jos se olisi täysin ilmainen
erinomainen sovellus
On hyvä, kun kaikki riippuu johdonmukaisuudesta ja täydentää muita oppimismuotoja. Erittäin motivoiva ja siinä on paljon sanastoa.
klo
👍
Hyvä sovellus